Pozycjonowanie stron internetowych pozwala na dotarcie do tysięcy nowych klientów dziennie. Ponadto ruch z wyszukiwarki Google ma jeszcze jedną zaletę – jest całkowicie darmowy. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak umieścić swoją stronę na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania.
SEO i pozycjonowanie to całkiem różne pojęcia, jednak warto pamiętać, że maja one wspólny cel. Wysuwane hipotezy często są bardzo celne, ogólnie stwierdza się, że proces pozycjonowania nie miałby większego sensu bez SEO. W drugą stronę działa bardzo podobnie, doskonale przeprowadzony proces SEO nie przyniesie zamierzonego efektu bez wykorzystania wszystkich metod pozycjonowania.
Audyt SEO możemy przeprowadzać zarówno w kompleksowej formie — prześwietlając wiele różnych elementów witryny, co da nam pełny obraz sytuacji, ale i również wybierając pojedyncze moduły np. audyt seo czy sprawdzenie grafiki witryny. Efektem audytu strony internetowej jest raport, który przygotowywany jest przez osoby audytujące serwis. Znajdziemy w nim wszystkie ważne informacje takie jak zakres wykonany prac, elementy, które działają poprawnie oraz te, które należy poprawić. Celem audytu strony internetowej jest określenie jej aktualnego stanu oraz wyszczególnienie tych elementów, które należy poprawić.
W pierwszej kolejności zadbamy o część techniczną Twojej strony technicznej. Strona musi wyświetlać się błyskawicznie. Należy zadbać o czytelną i spójną kompozycję treści na stronie. Oznacza to, że trzeba pozbyć się wszystkich niepotrzebnych podstron i odpowiednio skonfigurować wyświetlanie adresów URL. Wewnątrz tych adresów powinno się znaleźć miejsce na wyświetlenie słowa kluczowego. Najgorszym rozwiązaniem jest zastosowanie odnośników cyfrowych.
Strona internetowa musi być też responsywna. Powinna równie dobrze wyświetlać się na komputerach i telefonach komórkowych. Interesujące nas słowa kluczowe powinny znaleźć się w tytule i opisie witryny. Dzięki temu silnik wyszukiwarki Google dowie się, o czym jest nasza strona. Nie powinniśmy wpisywać tam tylko nazwy naszej firmy.
Google, w trakcie oceny każdej witryny, bierze pod uwagę liczbę linków, które do niej prowadzą. Im więcej linków tym lepiej. Ma to świadczyć o popularności danej witryny w branży i jakości publikowanych tam treści. Wyszukiwarka zwraca również uwagę na jakość tych linków. Dużo większe znaczenie mają linki pochodzące z dużych serwisów tematycznie powiązanych z naszą branżą. W tym miejscu należy doprecyzować, że nie każdy link jest wartościowy dla Twojej strony internetowej, a tzw. linki z spamerskich serwisów tylko mogą zaszkodzić widoczności, a nie ją poprawić!
Pracę w zakresie link buildingu zaczynamy od pełnej analizy linków kierujących do Twojej witryny. Następnie przedstawimy strategię dalszych działań, aby poprawić widoczność witryny.
Google jest wyszukiwarką opartą o analizę treści na stronach internetowych. Jej głównym zadaniem jest dostarczanie użytkownikom poszukiwanego contentu. Content marketing stanowi odpowiedź na tę funkcję wyszukiwarki. Poprzez publikowanie ciekawych artykułów na naszej stronie, jesteśmy w stanie zdobyć zainteresowanie większej ilości użytkowników, a następnie zmienić ich w klientów.
Napiszemy dla ciebie wartościowe treści tak aby były czytelne dla robotów Google oraz twoich klientów.