Copywriting

Copywriting

Copywriting to proces tworzenia skutecznych tekstów marketingowych, które są zrozumiałe dla czytelnika, ale także wywołują w nim pewną potrzebę np. skłonność do zkupu towaru lub usługi. Copywritingiem zatem nie jest publicystyka, beletrystyka, czy też tworzenie suchych opisów technicznych (sprowadzających się na przykład do podania parametrów danego urządzenia). Copywriting to tworzenie tekstów na potrzeby marketingu, zawierających określony komunikat dla konsumenta. Copywriter musi wiedzieć jak sprzedawać, a w tym celu musi znać produkt, docelowego odbiorcę oraz przyjętą w organizacji strategię komunikacji.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszelkie pytania.

KONTAKT

DNAVI | Agencja inteakrywna
Używanie plików cookie

Aby zoptymalizować naszą stronę internetową i móc ją stale ulepszać, używamy plików cookie. Kontynuując korzystanie ze strony internetowej, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję