Branding, czyli budowanie świadomości marki polegające na kreowaniu i utrwalaniu wizerunku marki wśród jej odbiorców. Wykonanie brandingu danej firmy wiążę się z przeprowadzeniem pełnego audytu firmy z uwzględnieniem obecnych standardów firmy oraz działań, które są prowadzone w celach marketingowych.
Wiele osób błędnie definiuje kompleksowy branding jako nazwa firmy slogan, logo, czy też identyfikacja wizualna firmy. Faktycznie wymienione elementy składają się na branding, lecz jest to tylko mała część wszystkich elementów. Do pełnego brandingu zaliczamy:
Skuteczne działania w zakresie brandingu mogą utrwalić pozytywny wizerunek oraz zwiększyć wiarygodność marki wśród klientów oraz odbiorców firmy. Dodatkowo zyskując rozpoznawalność marki możemy dotrzeć do coraz to nowszych klientów dzięki czemu zwiększymy sprzedaż mniejszym nakładem środków na kampanie marketingowe.
Chcesz się dowiedzieć jak możemy zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki? Przygotujemy dla Ciebie kompleksową analizę oraz propozycję działań, tak aby uzyskać najlepsze rezultaty działań.