Bez względu na wielkość prowadzonego biznesu w branży sprzedażowej, najważniejszy powinien być dla nas klient, dlatego jako agencja interaktywna z Katowic wspieramy naszych klientów w doborze rozwiązań tak aby w uprościć proces utrzymywania stałego kontaktu z odbiorcami firmy. Do narzędzi, które może nam w tym pomóc zaliczamy systemy CMS oraz CRM. Na rynku można znaleźć dużo dostawców tego typu usług, dlatego warto wiedzieć, jaką aplikację wybrać.
CMS, czyli z ang. Content Management System to aplikacja pozwalająca na pełne zarządzanie Twoją stroną internetową. System CMS jest wewnętrzną aplikacją dołączona do każdej strony internetowej, aby w prosty sposób nasi klienci mogli zarządzać swoją stroną internetową. Dobrze przygotowany system CMS powinien być szybki, intuicyjny oraz łatwy w obsłudze.
Dobrze przygotowany system CMS pozwala na:
W Internecie dostępnych jest wiele darmowych systemów CMS wspierających użytkownika w obsłudze stron internetowych, które nie wymagają od użytkownika wiedzy z zakresu programowania. Do najpopularniejszych systemów zarządzania treścią możemy zaliczyć:
Sposób wybrania odpowiedniego systemu CMS zależy od wielu czynników, a przede wszystkim od osobistych doświadczeń z wybranym systemem. Więcej informacji o systemach CMS znajdą Państwo na naszym blogu: https://dnavi.pl/tworzenie-stron-internetowych-co-to-jest-cms/
Skrót CRM wywodzi się od słów Customer Relationship Management. Pojęcie to oznacza „zarządzanie relacjami z klientami”. Jak sama nazwa wskazuje, służy on do zarządzania relacji firmy z klientami. Należy jednak zdawać sobie sprawę, że nie jest to jedynie narzędzie. Jest to również strategia biznesowa, kultura, proces oraz koncepcja, w których to właśnie potrzeby konsumentów zajmują najważniejszą pozycję.
Odpowiednio dobrany do potrzeb firmy system CRM może przynieść wiele korzyści. Największą zaletę stanowi gromadzenie wszelkich niezbędnych danych, ze wszystkich działów pracujących z klientami w ramach jednej platformy. Co więcej, możesz mieć dostęp z dowolnego miejsca na ziemi, również z urządzeń mobilnych, dzięki dedykowanej aplikacji iOS / Android lub responsywności całego panelu. Ta automatyzacja zaoszczędzi mnóstwo czasu i zwiększy efektywność pracy i sprzedaży. Ogrom możliwości do wyboru znacznie utrudnia decyzję wyboru systemu CRM dla swojej firmy. Należy zwrócić uwagę na kilka istotnych aspektów tego rozwiązania, aby mieć pewność, że sprawdzi się on w naszej biznesie.
Najważniejsze cechy systemów CRM to:
Gotowe systemy CRM cechuje zawsze uniwersalność bez względu na branże, dlatego warto jest przeanalizować swoje potrzeby względem systemu CRM. W przypadku dedykowanych systemów CRM mamy spore możliwości dopasowania nie tylko wyglądu interfejsu, lecz funkcjonalności. Przykładem może być tutaj jedna z naszych realizacji dotyczących branży ubezpieczeniowej, przy której potrzeby okazały się bardziej rozwinięte, lecz docelowa automatyzacja usprawniła pracę agentów przy przygotowaniu polis ubezpieczeniowych, lecz również segregację wszystkich dokumentów klienta.
Chcesz skutecznie zoptymalizować procesy sprzedaży w swojej firmie i wdrażać nowe rozwiązania, które pomogą Ci rozwijać biznes? Możemy Ci pomóc także na innych polach! Zapoznaj się z pełną ofertą naszych usług, a jeśli jesteś zainteresowany współpracą lub masz pytania, napisz do nas!