Landing page

Czy warto zainwestować w landing page?

Landing page to pojedyncza strona internetowa, która ma zazwyczaj realizować tylko jeden cel.

To właśnie na nią powinien być kierowany ruch z banerów reklamowych, kampanii PPC lub linków znajdujących się w newsletterach.

Landing pages są zazwyczaj projektowane, tak aby internauci wykonali jedną określoną akcję, np. zapisali się do listy mailingowej lub pobrali e-book. I w tym właśnie tkwi ich skuteczność. Pozostałe elementy na stronie (np. belka z menu), które nie są bezpośrednio związane z realizacją określonego zadania landing page, są usuwane, aby nie rozpraszać uwagi internauty.

To właśnie landing page w dużej mierze determinuje skuteczność kampanii. Dobrze zaprojektowany landing page = wysokie ROI. A nieczytelna strona może oznaczać, że tylko niepotrzebnie wydałeś pieniądze.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszelkie pytania.

KONTAKT

DNAVI | Agencja inteakrywna
Używanie plików cookie

Aby zoptymalizować naszą stronę internetową i móc ją stale ulepszać, używamy plików cookie. Kontynuując korzystanie ze strony internetowej, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję