Logo

Dlaczego warto zainwestować w logo?

Logo, inaczej symbol firmowy lub znak marki, to jej część, którą nie sposób wyrazić słownie. Logo jest niepowtarzalną kombinacją nazwy, grafiki i kolorystyki. Jest graficzną wizualizacją skrótu myślowego, przyjętej idei. Na logo może składać się oznaczenie słowne, ikoniczne lub mieszane. Logo jest nieodzownym składnikiem systemu identyfikacji wizualnej firmy.

Dobrze przygotowane logo powinno pomagać w rozpoznawaniu oferty oraz stanowić znak gwarancyjny. Symbol firmowy powinien być czytelny i łatwy do zapamiętania oraz nie budzić negatywnych skojarzeń.
W obecnej kulturze symbolika kształtów i kolorów jest podstawą komunikacji marketingowej. Symbole reprezentujące marki znacznie łatwiej zapadają w pamięć konsumentom, aniżeli innego rodzaju informacje powiązane z marką. Zastosowanie kolorów i obrazów w wizualizacji marki w istotny sposób wspomaga zapamiętywanie nazwy marki.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszelkie pytania.

KONTAKT

DNAVI | Agencja inteakrywna
Używanie plików cookie

Aby zoptymalizować naszą stronę internetową i móc ją stale ulepszać, używamy plików cookie. Kontynuując korzystanie ze strony internetowej, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję