Logo

Dlaczego warto zainwestować w logo?

Logo, inaczej symbol firmowy lub znak marki, to jej część, którą nie sposób wyrazić słownie. Logo jest niepowtarzalną kombinacją nazwy, grafiki i kolorystyki. Jest graficzną wizualizacją skrótu myślowego, przyjętej idei. Na logo może składać się oznaczenie słowne, ikoniczne lub mieszane. Logo jest nieodzownym składnikiem systemu identyfikacji wizualnej firmy.

Dobrze przygotowane logo powinno pomagać w rozpoznawaniu oferty oraz stanowić znak gwarancyjny. Symbol firmowy powinien być czytelny i łatwy do zapamiętania oraz nie budzić negatywnych skojarzeń.
W obecnej kulturze symbolika kształtów i kolorów jest podstawą komunikacji marketingowej. Symbole reprezentujące marki znacznie łatwiej zapadają w pamięć konsumentom, aniżeli innego rodzaju informacje powiązane z marką. Zastosowanie kolorów i obrazów w wizualizacji marki w istotny sposób wspomaga zapamiętywanie nazwy marki.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszelkie pytania.

KONTAKT

Realizacje

Nasze przykładowe realizacje

Elplast+

Strona internetowa

Zobacz
Wolna

Strona internetowa

Zobacz
Inqoo Business

Strona internetowa

Zobacz
Marketing na wynos

Strona internetowa

Zobacz
Mocujemy.pl

Strona internetowa

Zobacz
Clevell

Strona internetowa

Zobacz
Kopermeble

Sklepy internetowe

Zobacz
Inqoo

Strona internetowa

Zobacz
Być blisko

Strona internetowa

Zobacz
DN Academy

Landing page

Zobacz
SDCSB Urbanek

Sklep internetowy

Zobacz
Chcesz zrealizować z nami projekt?
Napisz do nas